Hlavička_4ts

Hlavička_4ts

Dobré ráno s domácimi vločkami / Good morning with homemade granola

utorok 23. júla 2013

Tento príspevok sa ani nedá nazvať receptom, keďže som len zmiešala pár surovín, ktoré som mala doma a nechala som ich pekne do zlata a chrumkava upiecť. Keď som ale vločky s jogurtom dala do misky a pridala čučoriedky nedalo mi, aby sme to neodfotili. Rýchle, zdravé a hlavne doma pripravené vločky si pripravíte zmiešaním všetkých nasledovných surovín.


Výber surovín  je čisto náhodný a tak si ich pokojne namiešajte podľa vlastnej chuti, alebo podľa receptu, ktorý som tu dala už skôr. Pečieme cca 30 min. na 150°C alebo pekne do zlata. Pred podávaním necháme vychladnúť.

Dobrú chuť!

This post can not be even called a recipe, since the only thing I did was that I simply mixed together some ingredients which I had at home and baked it until nicely golden brown and crunchy. When I put it in a bowl and spilled  fresh yogurt and some blueberries on top, I could not resist to take some pictures of it. Fast, healthy and homemade granola can be prepared by mixing all following ingredients together.


Selection of ingredients is random so feel free to mix your own according to your taste, or the recipe, which I posted here earlier. Bake for about 30 minutes on 150°C or until nicely golden brown. Let cool before serving.

Enjoy! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára