Hlavička_4ts

Hlavička_4ts

Cupcakes

utorok 5. marca 2013


Cupcake - malý koláčik, tak akurát do ruky, ktorý dokonale uspokojí chuť na sladké. To, akú kombináciu chutí zvolíte, je len a len na Vás. Fantázii sa medze nekladú. S plnkou alebo bez plnky, krémom maslovým, tvarohovým, šľahačkovým, syrom mascarpone, preliate čokoládou či citrónovou polevou, posypané čímkoľvek, nezdravé, či dokonca aj menej nezdravé :-)

Cupcake - small cake just right in your hand, which completely indulges your sweet tooth. It is all up to you which combination you choose, imagination has no limits. With or without the filling, buttercream, cream cheese, whipped cream, mascarpone cheese, topped with chocolate or lemon icing, sprinkled with anything, unhealthy, or even less unhealthy :-)



Keď však chcete cupcake-om pridať na originalite, "oblečte ich".  Oblečený cupcake môže vyzerať presne tak ako my, podľa nášho vkusu, nálady, či výzdoby párty, ktorú práve organizujeme. Už pekne dlho ma drží bodkovaná nálada takže som nad dizajnom košíčkov nemusela ani dlho premýšľať.

But if you want to add some originality to your cupcakes, "dress them up". "Dressed up" cupcake may look exactly like you and match your taste, mood or decoration of the party you're just organizing. I've been in polka dots mood for quite a long time, so the inspiration for the desing came straightaway.



Ja mám rada módu, ale "obliekať" cupcake-y ma baví ešte viac :-) Keďže ponuka košíčkov už dávno neuspokojuje moje potreby, vyrábam si vlastné.

I like fashion but what I like more is "dressing up" cupcakes :-) Since the variety of cupcake cases available is just not sufficient for me, I started to make my own.

Toto sladké "oblečenie" je napríklad inšpirované detskou narodeninovou oslavou a týmto by som chcela (aj keď neskoro, ale predsa) zablahoželať všetko najlepšie malej Zojke k jej prvým narodeninám.

This sweet cupcake "dress" is inspired by baby birthday party and this way I would like to wish little Zojka  (little late but better than never) happy birthday.
































Mne sa osvedčili napr. tieto cupcaky:

I can for example recommend these cupcakes: 

http://www.marthastewart.com/356079/magnolia-bakery-vanilla-cupcakes


5 komentárov:

Unknown povedal(a)...

jéééééééééj sú krásne, ja sa chcem znova vydávať :(

Mery13 povedal(a)...

Jeeminenku Zuzka to je hotové dielo...absolútna bomba. Mamka musí byť na takú dcérku veľmi pyšná.
Si neskutočne šikovná. Maš obrovsku fantáziu.
Pozdravujem a prajem krásny deň.

4ts povedal(a)...

Ivka dakujem, nemusis sa vydavat staci, ze prides a ja ti take upeciem :-)

4ts povedal(a)...

Mery, dakujem veeelmi pekne :-) som rada, ze sa Vam pacia :-)

Anonymný povedal(a)...

Bodkovanú náladu máš mať po kom. Ale je to krásne, šikuka, šaty na koláčikoch to máš viem kom, ale to na zjedenie ...?

Zverejnenie komentára